W ramach projektu: „Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej” i działań związanych z uczeniem się, nauczaniem i szkoleniem, w dniach 28.06.2021r. oraz 30.06.2021r. odbyły się wspólne szkolenia kadry dydaktycznej i naukowej z Uniwersytetu Opolskiego, Śląskiego Uniwersytetu w Opawie oraz Uniwersytetu Medycznego w Plovdiv.
Szkolenia dydaktyków w ramach projektu KA203 (PDF)
Jest Nam niezmiernie miło poinformować, że w szkoleniach wzięli udział:
- dr n. o zdr. Anna Jenczura – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
- dr n. o zdr. Elżbieta Szlenk-Czyczerska – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
- prof. Tomasz Halski – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
- mgr Jakub Zalewski – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
- mgr Małgorzata Żytkiewicz – Koordynator administracyjny projektu programu ERASMUS+ „Interdyscyplinarność wielokulturowość i sytuacje niestandardowe – wykorzystanie symulacji medycznej jako narzędzia edukacyjnego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu.”
- prof. Yvetta Vrublová – Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
- dr Zdeňka Římovská – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
- dr Andrea Preissová Krejčí – Centrum Badań Empirycznych, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
- dr Jana Haluzíková – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
- mgr Eva Prokšová – Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Projektami, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
- prof. Gergana Petrova – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Medyczny w Plovdiv, Bułgaria
- dr Valentina Lalova – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Medyczny w Plovdiv, Bułgaria
.
.
„Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej” to projekt wspierający studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu, a zwłaszcza studentów pielęgniarstwa, położnictwa, fizjoterapii i medycyny oraz osób ze środowiska medycznego