Przeniesienie poczty studenckiej do chmury MS Office 365

Studentko, Studencie,

z dniem 1 października 2023 r. usługa poczty studenckiej została przeniesiona do chmury Microsoft 365. Dzięki temu wszystkie usługi Microsoft dedykowane dla naszej uczelni będą znajdowały się w jednym miejscu (www.office.com), tj.:

  • MS Teams – komunikator
  • Outlook – poczta o pojemności 50 GB
  • Word, Excel, PowerPoint (wszystko w wersji on-line)
  • OneDrive – przestrzeń dyskowa o przestrzeni 1TB
  • Kalendarz – współdzielony
    .

Prosimy o zweryfikowanie reguł poczty, jeżeli takie były przez Ciebie ustawiane i ewentualne wprowadzenie ich na nowo. Zrobić to należy logując się na stronie https://www.outlook.com (za pomocą adresu mailowego w domenie @student.uni.opole.pl i aktualnego hasła do konta pocztowego UO).

Zaleca się również przekonfigurowanie programów pocztowych na komputerach lub urządzeniach mobilnych zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie: https://cnt.uni.opole.pl/poczta-dla-studentow/

Przenosząc pocztę UO do poczty Microsoft Twój uczelniany adres e-mail nie ulegnie zmianie, jak również sposób logowania – za pomocą adresu mailowego w domenie @student.uni.opole.pl i aktualnego hasła do konta UO.

Wszystko, czego potrzebujesz, aby uzyskać więcej informacji dot. usługi Microsoft Outlook znajdziesz na stronie: https://www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/outlook


.
Informacja ze strony Centrum Nowoczesnych Technologii Uniwersytetu Opolskiego

Udostępnij post

Skip to content