Zaznacz stronę

W ramach projektu: „Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej” i działań związanych z uczeniem się, nauczaniem i szkoleniem, w dniach 28.06.2021r. oraz 30.06.2021r. odbyły się wspólne szkolenia kadry dydaktycznej i naukowej z Uniwersytetu Opolskiego, Śląskiego Uniwersytetu w Opawie oraz Uniwersytetu Medycznego w Plovdiv.

Szkolenia dydaktyków w ramach projektu KA203 (PDF)

Jest Nam niezmiernie miło poinformować, że w szkoleniach wzięli udział:

  1. dr n. o zdr. Anna Jenczura – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
  2. dr n. o zdr. Elżbieta Szlenk-Czyczerska – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
  3. prof. Tomasz Halski – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
  4. mgr Jakub Zalewski – Instytut Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Opolski
  5. mgr Małgorzata Żytkiewicz – Koordynator administracyjny projektu  programu ERASMUS+ „Interdyscyplinarność wielokulturowość i sytuacje niestandardowe – wykorzystanie symulacji medycznej jako narzędzia edukacyjnego w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu.”
  6. prof. Yvetta Vrublová – Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
  7. dr Zdeňka Římovská – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
  8. dr Andrea Preissová Krejčí – Centrum Badań Empirycznych, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
  9. dr Jana Haluzíková – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Polityki Publicznej, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
  10. mgr Eva Prokšová – Kierownik Działu Rozwoju i Zarządzania Projektami, Śląski Uniwersytet w Opawie, Czechy
  11. prof. Gergana Petrova – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Medyczny w Plovdiv, Bułgaria
  12. dr Valentina Lalova – Instytut Pielęgniarstwa, Wydział Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Medyczny w Plovdiv, Bułgaria

„Interdyscyplinarność, wielokulturowość oraz praca z pacjentem w sytuacji niestandardowej w kontekście prowadzenia zajęć dydaktycznych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu w Centrach Symulacji Medycznej” to projekt wspierający studentów nauk medycznych i nauk o zdrowiu, a zwłaszcza studentów pielęgniarstwa, położnictwa, fizjoterapii i medycyny oraz osób ze środowiska medycznego