Uwaga Studenci posiadający legitymację PMWSZ w Opolu – wymiana legitymacji
1. Wymiana elektronicznej legitymacji PMWSZ na elektroniczną legitymację Uniwersytetu Opolskiego (ELS) jest BEZPŁATNA.
2. Student posiadający papierową legitymację ponosi opłatę w wysokości 22 zł za wydanie elektronicznej legitymacji.
3. Prośbę o wydanie elektronicznej legitymacji Uniwersytetu Opolskiego należy złożyć poprzez maila do osoby odpowiednio prowadzącej dany kierunek (patrz / info Dziekanat) – z prośbą występują tylko studenci posiadający papierową legitymację oraz absolwenci studiów I stopnia w roku akademickim 2019/2020, którzy od 1 października 2020r. kontynuują naukę na studiach II stopnia, na Wydziale Nauk o Zdrowiu.
4. Informację o numerze konta, na który należy wpłacić należność za legitymację można znaleźć po zalogowaniu się do strony: https://usosweb.uni.opole.pl w zakładce:
„DLA STUDENTÓW” -> „płatności FK” ->”konta bankowe uczelni”
UWAGA! Każdy student ma swój indywidualny wirtualny numer konta i nie należy go udostępniać innym studentom.
5. E-mail z prośbą o wydanie ELS proszę wysyłać do dnia 8 września 2020 r. wpłaty za wymianę legitymacji papierowych proszę dokonywać do 8 września 2020 r.
Uniwersytet Opolski
ul. Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382